Wat is MyBaguette?

JIPA geeft zaakvoerders van een broodjeszaak de mogelijkheid om hun klanten een extra service aan te bieden met een app voor smartphone en tablet.

De app geeft ook de zaakvoerder de kans om zijn service te verbeteren, dit zal automatisch tot een verhoogde omzet zorgen.
Niet alleen de klant wint bij het systeem van JIPA, ook u als zaakvoerder haalt er heel wat voordeel uit!


Hoe werkt MyBaguette?

Er zijn twee apps, namelijk:
- Een app voor uw zaak die u onder uw klanten kan verspreiden.
- Een app voor u als zaakvoerder waar u alles kan beheren.

Als zaakvoerder neemt u uw aangeboden producten op in de app voor de zaakvoerder, deze producten, samen met jouw instellingen (zoals openingsuren,...), zijn meteen beschikbaar in de klanten app.
De klant kan vervolgens in de lijst met producten selecteren welke hij wenst te bestellen en wanneer hij deze bestelling wenst af te halen.
Vervolgens kan u de bestelling opvoorhand klaarmaken en hoeft de klant deze enkel maar af te rekenen bij u in de zaak.
Er is ook een optie voor levering aan te bieden aan uw klanten, deze kan u naar gewenst in of uit schakelen.

Een praktisch voorbeeld:
Om twaalf uur hebben de studenten in een nabijgelegen school middagpauze, deze stormen dan ook niet veel later uw zaak binnen. U moet zoveel mogelijk klanten in zo'n kort mogelijke periode bedienen want ook andere klanten willen ook op dat moment hun broodje bij u komen kopen.
Met de app kunnen deze kinderen hun bestelling plaatsen met hun smartphone, tussen elf en twaalf lopen de bestellingen vlotjes bij u binnen, u kan alles klaarleggen op naam en afhaaluur. Eens het twaalf uur is hoeven de bestellingen alleen maar afgehaald en betaald te worden.
U als zaakvoerder kan dus anticiperen op de drukte en meer klanten bedienen op het drukste moment van de dag, het kan uw omzet dus alleen maar ten goede komen!

Kenmerken
App voor de klant App voor de zaakvoerder
  • Producten bekijken
  • Bestellingen plaatsen
  • Openingsuren bekijken
  • De locatie van uw zaak raadplegen
  • ...
  • Producten beheren
  • Bestellingen beheren
  • Ontvang een sms bij iedere nieuwe bestelling
  • Openingsuren wijzigen
  • Jaarlijks verlof meedelen
  • ...

App voor de klant

Deze app heeft de naam en logo van uw zaak en kan u aan uw klanten gratis aanbieden.
In de app kan de klant:
- Jouw producten raadplegen.
- Een bestelling plaatsen.
- Openingsuren raadplegen.
- Locatie van je zaak bekijken.

Als optie kan u ook een module op uw website integreren zodat bestellingen ook via deze weg geplaatst kunnen worden.
De afhandeling en layout van iedere bestelling is gelijklopend aan die van de app.

Screenshots
Beginscherm Lijst met producten Product aan bestelling toevoegen Overzicht en afhandeling van de bestelling

App voor de zaakvoerder

Deze app is enkel voor u als zaakvoerder, u kan er:
- Je producten aanpassen en opslaan.
- Je bestellingen beheren.
- Je instellingen beheren.
- Je openingsuren beheren.
- Je jaarlijks verlof in opnemen.
- ...

U heeft volledige controle over alles wat de klant in zijn app te zien zal krijgen. Alle wijzigingen die gedaan worden in uw app worden automatisch opgenomen in de app voor de klant.
U kan zelfs een klant blokkeren indien deze misbruik maakt van uw service.

Wenst u niet met een tablet/smartphone te werken, dan kan u het volledige systeem ook raadplegen en beheren op een computer.

Screenshots
Overzicht van de producten Overzicht van de bestellingen Details van een geplaatste bestelling

Wat zijn de voordelen?

  • Jouw eigen applicatie op de drie grootste platformen (iOS, Android en Windows Phone).
  • De app is enkel en alleen voor jouw zaak, u heeft dus geen directe concurrentie van andere zaken binnen de app.
  • Geef een extra service aan uw klanten voor een vaste prijs per maand.
  • Behaal meer omzet door nieuwe klanten te bereiken en meer te verkopen.
  • Apps spreken een jong publiek aan.
  • Beheer zelf je openingstijden, producten, bestellingen,...
  • Ontvang optioneel een sms bij iedere nieuwe bestelling.
  • Indien u niet tevreden bent kan u eenvoudig stoppen zonder verdere verplichtingen.
  • Het aanmaken van de app is momenteel GRATIS.

Wat kost het?

Het aanmaken en het publiceren van uw app in de verschillende app-stores is volledig gratis.

Eens de app gepubliceerd betaald u een vast bedrag van 35€ per maand ongeacht het aantal bestellingen er worden verzonden/ontvangen.

Wenst u ook bestellingen via uw website te ontvangen, dan kan u dit voor 15€ per maand!

Bent u echter niet tevreden dan laat u ons dit weten en u stopt de betalingen, uw app zal daarop uit de app-stores verwijderd worden.


Hoe kan ik starten?

Starten met MyBaguette is heel eenvoudig u heeft hiervoor slechts vijf minuten tijd nodig, vul uw gegevens rechts in de velden in en wij doen de rest!
Wij houden u op de hoogte wanneer uw app klaar is en in de app-stores staat.


Nog vragen?

Heeft u nog vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.


Start met MyBaguette!